«Школа – мій рідний дім»
План роботи
по озелененню території
на 2015-2016 н.р.
Конкурс проводиться для покращення дослідницької роботи на шкільних навчально-дослідних земельних ділянках, теплицях, садах, дендропарках, приведення їх до вимог Положення про шкільні навчально-дослідні земельні ділянки, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.11.1995р. № 307;
Мета даного конкурсу: формування в учнів господарського ставлення до школи, формування навиків роботи з земельними ділянками, заохочення учнів до спільної праці, формування любові до зелених насаджень, надання учням знань про зелені скарби нашого регіону.
Зелений паспорт закладу
Область___Дніпропетровська____________________________________________
Micто ____Марганець___________________________________________________
Район, населений пункт_________________________________________________
Школа Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням української мови та літератури____________________________________________
Адреса ____Долгова 1___________________________________________________
Директор___Кузуб Оксана Михайлівна ___________________________________
Відповідальний за озеленення___Дороніна Ксенія Володимирівна______________
Кількість учнів____________288__________________________________________
Загальна площа зелених насадженнь_________________2,2 га_________________
Площа навчально-дослідної земельної ділянки НДЗД_______0,18 га____________
Відділи НДЗД_________________клумба___________________________________
Площа теплиці, її призначення ________-___________________________________
Видовий склад рослин теплиці____________________________________________
Площа дендропарку__________________1 га________________________________
Різноманітність культур дендропарку - клен, каштан, береза, тополя, в’яз, граб.
Площа плодового саду______________0.5 га ___________________________
Різноманітність культур плодового саду_груша, вишня._______________________
Площа квітників___________________0,7 га _____________________________
Видовий склад_______________________-___________________________________
Площа зоокуточку (тваринницької ферми} -
Види тварин зоокуточку______________- ___
План роботи на пришкільних ділянках
ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА
Навчально-дослідна земельна ділянка - база дослідної роботи учнів. Тут вони закріплюють, розширюють і заглиблюють знання з біології, отримані в класі, пізнають рослинні організми, опановують методи управління ростом і розвитком рослин, набувають умінь і навичок вирощування рослин, залучаються до колективної праці. В учнів виховується відповідальність за доручену справу, вони звикаються почате діло завжди доводити до кінця.
Навчально-дослідна земельна ділянка має перш за все пізнавальне і виховне призначення. Тому до організації ділянки і організації роботи на ній залучено весь вчительський і учнівський колектив школи, батьківський комітет.
Складено план дослідної роботи на ділянці, розміщення дослідних ділянок для роботи по класах, графік роботи в літній період, потребу в інвентарі, насінні і посадковому матеріалі, добривах і т. д.
План роботи на навчально-дослідній земельній ділянці, як складова частина плану навчально-виховної роботи школи, розглядається на педагогічній раді і затверджується директором школи.
Робота учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці проводиться за рахунок часу, що відводиться навчальним планом на трудове навчання, та відповідною кількістю годин на навчальну практику в кінці навчального року.
Для повноцінної роботи в кожному класі з початку навчального року створено ланки. Ланковими обрано кращих учнів, які є хорошими помічниками вчителя.
Земельна площа закріплюється за кожною ланкою в розмірах, необхідних для проведення досліду, де члени ланки свідомо виконують всі намічені планом роботи.
Успіх у виконанні дослідних робіт на ділянці залежить перш за все від вчителя біології.
План
- Весняно-літній період
- 1. Підготовка насіння до посіву (сортування) - термін: березень
- 2. Висівання насіння однорічних квіткових рослин у ящички на розсаду
термін: березень – квітень
- 3. Весняний обробіток ґрунту - термін: квітень
- 4. Проростання насіння квіткових рослин у ящичках на розсаду - термін: квітень – травень
- 5. Розмноження рослин насінням та розсадою - термін: березень – квітень
- 6. Пікірування розсади - термін: травень
- 7. Догляд за розсадою у ящичках та відкритому ґрунті - термін: березень – квітень.
- 8. Полив, прополка, проріджування рослин - термін: травень - серпень
- Осінній період
- Прополка насаджених рослин – термін: вересень - жовтень
- Збір насіння квіткових рослин - термін: серпень - вересень
- Висаджування осінніх сортів квітів - термін: вересень
- Підрізання кущів – термін: вересень-жовтень
- Підготовка ґрунту до зими – жовтень
- Зімній період
- Розпізнавання дерев і кущів взимку - термін: грудень – лютий
ПОТРЕБА В ПОСІВНОМУ
ТА ПОСАДКОВОМУ МАТЕРІАЛІ
№ п.п
|
Назва матеріалу
|
Кількість
|
1
|
Тюльпани
|
50 шт.
|
2
|
Петунія
| |
3
|
Береза
|
3 саджанці
|
4
|
Вільха
|
3 саджанці
|
5
|
Липа
|
3 саджанці
|
6
|
Нарциси
|
30 шт.
|
7
|
Півонія
|
10 корінців
|
8
|
Жоржина
|
10 корінців
|
9
|
Чорнобривці
| |
10
|
Айстри
| |
11
|
Календула
| |
12
|
Сальвія
|
Конкурс «Парад квітів біля школи»
Проводиться з метою озеленення рідної школи.
Цей конкурс проводиться серед учнів 5-11 класів у 4 етапи:
1 етап - проектний:
Термін – 1 тиждень;
Завдання:
Розробити проект благоустрою та озеленення відповідної ділянки шкільної клумби.
Оформлення проекту:
Титульна сторінка, вказується: навчальний заклад, назва проекту, клас, рік розробки проекту;
Вступ, вказується мета даного проекту, актуальність;
Схема озеленення клумби;
Умовні позначки, використання оздоблювальних та посівних матеріалів:
Висновок.
2 етап – збір матеріалів:
Термін – 1 тиждень;
Завдання:
Згідно проекту зібрати необхідний матеріал для озеленення відповідної ділянки шкільної клумби.
3 етап – практичний:
Термін 1-2 тижні;
Завдання:
Створити клумбу: посадити рослини, прикрасити оздоблювальними матеріалами
Комментариев нет:
Отправить комментарий