Проект "Школа - мій рідний дім"

«Школа – мій рідний дім»
План роботи
по озелененню території
на 2015-2016 н.р.

    Конкурс проводиться для покращення дослідницької роботи на шкільних навчально-дослідних земельних ділянках, теплицях, садах, дендропарках, приведення їх до вимог Положення про шкільні навчально-дослідні земельні ділянки, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.11.1995р. № 307;
   Мета даного конкурсу: формування в учнів господарського ставлення до школи, формування навиків роботи з земельними ділянками, заохочення учнів до спільної праці, формування любові до зелених насаджень, надання учням знань про зелені скарби нашого регіону.
Зелений паспорт закладу

Область___Дніпропетровська____________________________________________
Micто ____Марганець___________________________________________________
Район, населений пункт_________________________________________________
Школа      Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 з поглибленим вивченням української мови та літератури____________________________________________
Адреса ____Долгова 1___________________________________________________
Директор___Кузуб Оксана Михайлівна   ___________________________________
Відповідальний за озеленення___Дороніна Ксенія Володимирівна______________
Кількість учнів____________288__________________________________________
Загальна площа зелених насадженнь_________________2,2 га_________________
Площа навчально-дослідної земельної ділянки НДЗД_______0,18 га____________
Відділи НДЗД_________________клумба___________________________________
Площа теплиці,  її призначення ________-___________________________________
Видовий склад рослин теплиці____________________________________________
Площа дендропарку__________________1 га________________________________
Різноманітність культур дендропарку    - клен, каштан, береза, тополя, в’яз, граб.
Площа плодового саду______________0.5 га            ___________________________
Різноманітність культур плодового саду_груша, вишня._______________________
Площа квітників___________________0,7 га        _____________________________
Видовий склад_______________________-___________________________________
Площа зоокуточку (тваринницької ферми}     -
Види тварин зоокуточку_________________


План роботи на пришкільних ділянках
ШКІЛЬНА НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНА
                             ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА
Навчально-дослідна земельна ділянка - база дослідної роботи учнів. Тут вони закріплюють, розширюють і заглиблюють знання з біології, отримані в класі, пізнають рослинні організми, опановують методи управління ростом і розвитком рослин, набувають умінь і навичок вирощування рослин, залучаються до колективної праці. В учнів виховується відповідальність за доручену справу, вони звикаються почате діло завжди доводити до кінця.
Навчально-дослідна земельна ділянка має перш за все пізнавальне і виховне призначення. Тому до організації ділянки і організації роботи на ній залучено весь вчительський і учнівський колектив школи, батьківський комітет.
Складено план дослідної роботи на ділянці, розміщення дослідних ділянок для роботи по класах, графік роботи в літній період, потребу в інвентарі, насінні і посадковому матеріалі, добривах і т. д.
План роботи на навчально-дослідній земельній ділянці, як складова частина плану навчально-виховної роботи школи, розглядається на педагогічній раді і затверджується директором школи.
Робота учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці проводиться за рахунок часу, що відводиться навчальним планом на трудове навчання, та відповідною кількістю годин на навчальну практику в кінці навчального року.
Для повноцінної роботи в кожному класі з початку навчального року створено ланки. Ланковими обрано кращих учнів, які є хорошими помічниками вчителя.
Земельна площа закріплюється за кожною ланкою в розмірах, необхідних для проведення досліду, де члени ланки свідомо виконують всі намічені планом роботи.
Успіх у виконанні дослідних робіт на ділянці залежить перш за все від вчителя біології.
План
-        Весняно-літній період
-         1. Підготовка насіння до посіву (сортування) - термін: березень
-         2. Висівання насіння однорічних квіткових рослин у ящички на розсаду
термін: березень – квітень
-         3. Весняний обробіток ґрунту  термін: квітень
-         4. Проростання насіння квіткових рослин у ящичках на розсаду - термін: квітень – травень
-         5. Розмноження рослин насінням та розсадою - термін: березень – квітень
-         6. Пікірування розсади - термін: травень
-         7. Догляд за розсадою у ящичках та відкритому ґрунті термін: березень – квітень.
-         8. Полив, прополка, проріджування рослин - термін: травень - серпень

-        Осінній період
-        Прополка насаджених рослин – термін:  вересень - жовтень
-         Збір насіння квіткових рослин - термін: серпень - вересень
-         Висаджування осінніх сортів квітів - термін: вересень
-         Підрізання кущів – термін: вересень-жовтень
-         Підготовка ґрунту до зими – жовтень

-         Зімній період
-         Розпізнавання дерев і кущів взимку - термін: грудень – лютий 


ПОТРЕБА В ПОСІВНОМУ
ТА ПОСАДКОВОМУ МАТЕРІАЛІ

№ п.п
Назва матеріалу
Кількість
1
Тюльпани
50 шт.
2
Петунія
50 г
3
Береза
3 саджанці
4
Вільха
3 саджанці
5
Липа
3 саджанці
6
Нарциси
30 шт.
7
Півонія
10 корінців
8
Жоржина
10 корінців
9
Чорнобривці
100 г
10
Айстри
50 г
11
Календула
50 г
12
Сальвія
50 г

 Конкурс «Парад квітів біля школи»
Проводиться з метою озеленення рідної школи.
Цей конкурс проводиться серед учнів 5-11 класів у 4 етапи:
1 етап - проектний:
Термін – 1 тиждень;
Завдання:
Розробити проект благоустрою та озеленення відповідної ділянки шкільної клумби.
Оформлення проекту:
Титульна сторінка, вказується: навчальний заклад, назва проекту, клас, рік розробки проекту;
Вступ, вказується мета даного проекту, актуальність;
Схема озеленення клумби;
Умовні позначки, використання оздоблювальних та посівних матеріалів:
Висновок.
2 етап – збір матеріалів:
Термін – 1 тиждень;
Завдання:
Згідно проекту зібрати необхідний матеріал для озеленення відповідної ділянки шкільної клумби.
3 етап – практичний:
Термін 1-2 тижні;
Завдання:
Створити клумбу: посадити рослини, прикрасити оздоблювальними матеріалами


                    

                                     









Комментариев нет:

Отправить комментарий